Известие

Collapse
No announcement yet.

Акумулатор проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Конкретизирай "неверните неща".
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

    Comment


    • #17
      Като падне под 9 волта зарядно от Лидъл не може да го зареди. Акумулатор изтощен до степен да не може да запали крушките в купето се възстановява прекрасно в повечето случаи след зареждане с обикновено зарядно. Имам зарядно от Лидъл и богат опит с него много отдавна, вероятно преди да си чувал, че има такива магазини.
      А да и когато такъв акумулатор, паднал на 9 волта, например го сложиш на шест не може да го зареди, ти ще кажеш защо. Ако има ай кю ще се сетиш.
      Last edited by lordliness; d.m.y г., 22:14.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #18
        Не се карате моето зарядно на CTEK го дават да възстанови изтощен акумулатор от 2V нагоре !
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
        sigpic

        Comment


        • #19
          Като падне под 9 волта зарядно от Лидъл не може да го зареди. Акумулатор изтощен до степен да не може да запали крушките в купето се възстановява прекрасно в повечето случаи след зареждане с обикновено зарядно. Имам зарядно от Лидъл и богат опит с него много отдавна, вероятно преди да си чувал, че има такива магазини.
          А да и когато такъв акумулатор, паднал на 9 волта, например го сложиш на шест не може да го зареди, ти ще кажеш защо. Ако има ай кю ще се сетиш.
          Голяма уста имаш ...

          1. Хайде сега обясни с твоето IQ как са заредили този Банер:

          http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=59&t=254988&start=135

          и

          2. http://skodaclub.bg/forum/index.php?...8%D0%B4%D0%BB/

          ==========================

          Не се караме.Горе Лорда демонстрира своето АЙ КЮ пред всички във форума.
          Attached Files
          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

          Comment


          • #20
            Без да имам опит с конкретното зарядно, смея да твърдя, че и лордът е прав, и рацерът е прав.

            А именно - лордът е установил, че паднал под 9V акумулатор, не може да се зареди с това зарядно.

            Рацерът твърди, че може - стига да се включи като 6 волтов акумулатор.


            Тук е моментът да ви припомня (запозная) с нещото, наречено "напрежение на празен ход" на едно зарядно.

            За да може да зарежда един акумулатор, всяко зарядно формира напрежение на празен ход (непрежението между изводите му преди да е свързано към акумулатора), по-високо от това на максимално зареден акумулатор. В противен случай, то няма как да вкарва енергия в акумулатора.

            Така напрежението на празен ход при 12 волтов заряд може да е примерно 18 V. а това при 6 волтов заряд - да речем 10 V.

            От друга страна, колкото е по-ниско напрежението при което започва зарядът, толкова е и по-голям зарядният ток.

            От трета страна, всяко зарядно си има някаква защита, която го предпазва от прекалено голям заряден ток.

            От четвърта страна въпросният заряден ток се пресмята по формулата:

            I = (V (празен ход) - V (акумулатор))/R изх.

            където R изх. е изходното съпротивление на зарядното.

            Сега да приемем, че R изх = 2 Ома. и, че защитата на зарядното изключва при заряден ток над 5 ампера.

            Когато включим да се зарежда паднал до 10 V акумулатор, за зарядният ток се пролучава

            I = (18 - 10)/2 = 4 А

            Т.е - стартовият заряден ток е по-малък от граничните 5 ампера и зарядът може да започне.

            Ако обаче акумулаторът е пандал на 8 V, за зарядният ток се получава

            I = (18 - 8 )/2 = 5 A.

            Тук удряме гредата и зарядното отказва да зарежда за да не даде фира.

            Какво се случва обаче, ако включим 12 волтов акумулатор, който се е разредил до 8V, към зарядното в режим на 6 волтов заряд:

            I = (10 - 8 )/2 = 1А.

            Ето че в този случай зарядният ток е приемлив и зарядът може да започне.

            Естествено, че 12 волтов акумулатор няма да може да се зареди, но поне напрежението му от 8 V ще нарастне примерно на 9 при които при 12 волтов режим няма да надвишим онези гранични 5 А.


            В горния пример съм идеализирал нещата за да може да бъде по-лесно разбрана основната идея.
            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 11:49.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
              Голяма уста имаш ...

              1. Хайде сега обясни с твоето IQ как са заредили този Банер:

              http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=59&t=254988&start=135

              и

              2. http://skodaclub.bg/forum/index.php?...8%D0%B4%D0%BB/

              ==========================

              Не се караме.Горе Лорда демонстрира своето АЙ КЮ пред всички във форума.
              Както и предположих нула опит и нула мисъл, прочел си нещо някъде.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #22
                Авторът е писал, че акумулатора е TUDOR High Tech 47 aH/450A, но 47аН не са ли малко за този мотор?
                Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                Comment


                • #23
                  Тръпна в очакване,някой да отговори,защото другата седмица мисля да взимам gigawat 52 ah

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Vasil1407 Покажи съобщение
                    Тръпна в очакване,някой да отговори,защото другата седмица мисля да взимам gigawat 52 ah
                    Правилният капацитет за твоята кола е 60 Ah.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Правилният капацитет за твоята кола е 60 Ah.
                      Демек като съм бил с 47 и е било лошо ?

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        ... защитата на зарядното изключва при заряден ток над 5 ампера.
                        ...
                        Защо се приема, че защитата изключва зарядното?
                        Не е ли по-логично просто да ограничи тока на 5А, каквато и да е разликата в напрежението?
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                          Защо се приема, че защитата изключва зарядното?
                          Не е ли по-логично просто да ограничи тока на 5А, каквато и да е разликата в напрежението?
                          Както казах, дадох идеализиран пример за да бъде по-лесно разбран. В конкретния случай въпросната защита може да е и по напрежение.

                          А защо просто не са ограничили тока вместо да въвеждат защита по напрежение - въпрос на конструкторско виждане.

                          ---------- Post added at 14:56 ---------- Previous post was at 14:53 ----------

                          Първоначално публикувано от Vasil1407 Покажи съобщение
                          Демек като съм бил с 47 и е било лошо ?
                          Чак лошо не може да се каже. И с 36 Ah акумулатор пак ще можеш да движиш някак, но няма да разполагаш със запаса, предвиден от конструктора.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            Имам три различни зарядни, това въпросното не може да зареди акумулатор, който е паднал под определени волтове, просто не се включва за да започне заряд, за това слагам обикновено зарядно и когато вдигне акумулатора вече мога да включа въпросното. Имам дори и мултицет да си меря. Никога не пиша нещо наизуст или нещо, което съм го прочел някъде в интернет и като първи глупак съм го приел за чиста монета
                            Възможно е именно за това да не може да се зареди акумулатора на човека пуснал темата, акумулатора да е много паднал и да правят опити да го заредят с подобно устройство.
                            Last edited by lordliness; d.m.y г., 15:35.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Защо ще купуваш - не е ли в гаранция този?
                              До тук никъде не видях да е мерена консумацията на колата при покои.Отиваш за ракламация,мерят я,показва ти 0.06А и си изгорял.Може и някои модул да не заспива и да го точи
                              Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                              Comment


                              • #30
                                https://www.youtube.com/watch?v=30fpMlypYew


                                https://www.youtube.com/watch?v=bBF_6LwbsSs


                                https://www.youtube.com/watch?v=CQB1gUXrEvI


                                https://www.youtube.com/watch?v=tsm4gll7g08




                                =============================================


                                Тръпна в очакване,някой да отговори,защото другата седмица мисля да взимам gigawat 52 ah
                                Пробвай с качествено импулсно.От ЛИДЛ става- доста хора си ги купиха.
                                Ако не успее да зареди акумулатора си за нов акумулатор.

                                С друго зарядно на базата на трансформатор може да "възкресиш" мъртвец, но ако разчиташ на това рискуваш в един момент да отидеш някъде на почивка/пътуване и да останеш без акумулатор посред почивката/пътуването.
                                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                                Comment

                                Working...
                                X